Jeżeli już tu jesteś, a moje opowiadanie Ci się spodobało - zostaw coś po sobie C: Jakiś komentarz, pochwałę, krytykę (byle konstruktywną).
Takie rzeczy naprawdę wiele dla mnie znaczą, bo dzięki nim mam świadomość, że ktoś tu jest i mam dla kogo pisać :3

wtorek, 1 maja 2012

Ohayo!
Nie wiem, czy trafiliście tu z mojego starego bloga, czy jesteście nowi, więc wyjaśnię pokrótce co i jak.
Zamieszczę na tym blogu moje opowiadanie napisane na podstawie Bleach'a. Co do wyglądy tego bloga, jak na razie kompletnie nie mam pomysłu na jakikolwiek szablon, ale to się jeszcze może zmienić ;D A zatem, zapraszam do czytania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skromna ja :3

Moje zdjęcie
Łódź, Łódzkie, Poland
Jeden z najgorszych pod względem częstotliwości pisania autor. Gram sobie w Ligo Lego i ostatnio wróciłam do anime, więc chcę wrócić także tu. Mój twitter to kontaktu: https://twitter.com/Psyducklingok