Jeżeli już tu jesteś, a moje opowiadanie Ci się spodobało - zostaw coś po sobie C: Jakiś komentarz, pochwałę, krytykę (byle konstruktywną).
Takie rzeczy naprawdę wiele dla mnie znaczą, bo dzięki nim mam świadomość, że ktoś tu jest i mam dla kogo pisać :3

sobota, 14 stycznia 2017

Halo?

  Witam serdecznie po jakże długich dwóch latach. W sumie zastanawiam się czy jeszcze kogokolwiek witam :c Muszę przyznać, że to szmat czasu i nie zdziwiłoby mnie gdyby już naprawdę nikt tu nie zaglądał. Muszę też powiedzieć, że widziałam każdy pojawiający się co jakiś czas komentarz i doceniam, że komukolwiek się chciało <3

  Nie będę się tłumaczyć dlaczego zniknęłam, po prostu zadziało się parę rzeczy tu i tam, straciłam zainteresowanie wieloma rzeczami, ale nigdy o blogu nie zapomniałam. Teraz, piszę ten post, bo szczerze mówiąc zaczyna łapać mnie jakaś nostalgia do tego piekielnego tasiemca i do tego co chciałam tu stworzyć i tym razem wrócić naprawdę. To byłoby dla mnie ogromne osiągnięcie gdybym w końcu cokolwiek skończyła :")

  W każdym razie zanim pojawi się tu cokolwiek treściwego minie jeszcze troszkę czasu, bo historia w pewnych miejscach mi się zatarła i muszę ją od nowa rozplanować. Chciałam po prostu dać jakiś znak, że żyję. Zaktualizowałam nawet swój profil (podałam mojego twittera gdyby ktoś chciał się ze mną skontaktować i trochę pokrzyczeć xD).

Także tego, na razie ode mnie to tyle, widzimy się, mam nadzieję, niedługo! C:

12 komentarzy:

  1. Nie wierzę :o Ty żyjesz!
    A tak serio :D
    Cieszę się, że dałaś jakiś znak, że będziesz jeszcze coś pisać ^^
    Będę czekać 👌 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O
    Jesteś! To najważniejsze :D Bardzo ciesze się, że wracasz do pisania ^^ Czekam cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Heloł. Jestem tutaj nowa :p. Właśnie czytam tego Twojego tasiemca i muszę Ci powiedzieć że całkiem fajny ten tasiemiec.
    W ogóle to chciałabym mieć taki ładny styl pisania jak Ty.
    Ostatnio sama wzięłam się za pisanie fanfiction (dokładniej za parodiowanie Espady xp). Narazie słabo mi idzie, możliwe że to przez to że mam jakieś skrzywione poczucie humoru :D.
    W każdym razie czekam na następne rozdziały :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wierzę. Coś mi się oczy dziwnie mokre robią;-; Miło wiedzieć, że TY JEDNAK ŻYJESZ♡
    Pozostaje tylko czekać, skarbie~
    Pozdrawiam i oczekuję:*

    OdpowiedzUsuń
  6. . <------- taktyczna kropka, bo zapomniałam zaznaczyć powiadomień, cri

    OdpowiedzUsuń
  7. . <------- taktyczna kropka, bo zapomniałam zaznaczyć powiadomień, cri

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm i jak tam idzie? ;) ;)

    OdpowiedzUsuń

Skromna ja :3

Moje zdjęcie
Łódź, Łódzkie, Poland
Jeden z najgorszych pod względem częstotliwości pisania autor. Gram sobie w Ligo Lego i ostatnio wróciłam do anime, więc chcę wrócić także tu. Mój twitter to kontaktu: https://twitter.com/Psyducklingok