Jeżeli już tu jesteś, a moje opowiadanie Ci się spodobało - zostaw coś po sobie C: Jakiś komentarz, pochwałę, krytykę (byle konstruktywną).
Takie rzeczy naprawdę wiele dla mnie znaczą, bo dzięki nim mam świadomość, że ktoś tu jest i mam dla kogo pisać :3

sobota, 29 grudnia 2012

Notka informacyjna

No cóż, obiecałam, że dam między świętami a sylwestrem świątecznego one-shota, lecz niestety chyba nic z tego nie wyjdzie ;-; Mój wen wyraźnie się na mnie obraził i uciekł.
To znaczy, jeżeli nadal byście chcieli i nie przeszkadzałoby wam większe opóźnienie, to oczywiście postaram się napisać go jak najszybciej i dać...potem...xD

Byłoby idealnie w czasie, normalnie xD

Czekam na Wasze opinie ;-;

5 komentarzy:

  1. Mnie opóźnienie nie przeszkadza, do sylwka jeszcze 2 dni. Mogę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez większe opóźnienie chciałam rozumieć że po sylwestrze ;-;

      Usuń
  2. Opowiadanie zapowiada się świetnie, a jak rozwija się stopniowo to nawet lepiej. Liczyłam na tego one-shouta, ale też mogę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie poczekam na cokolwiek spod twoich cudotwórczych palcuff *-*
    Czeekam niecierpliwie, bo chcę sobie poczytać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj ,daaaaaaaaaaj *-*

    Opóźnienie? Nic się nie stało ,poczeeka się :D

    OdpowiedzUsuń

Skromna ja :3

Moje zdjęcie
Łódź, Łódzkie, Poland
Jeden z najgorszych pod względem częstotliwości pisania autor. Gram sobie w Ligo Lego i ostatnio wróciłam do anime, więc chcę wrócić także tu. Mój twitter to kontaktu: https://twitter.com/Psyducklingok