Jeżeli już tu jesteś, a moje opowiadanie Ci się spodobało - zostaw coś po sobie C: Jakiś komentarz, pochwałę, krytykę (byle konstruktywną).
Takie rzeczy naprawdę wiele dla mnie znaczą, bo dzięki nim mam świadomość, że ktoś tu jest i mam dla kogo pisać :3

środa, 27 marca 2013

Liebster Award and The Versatile Blogger Award

Kurde. Nie ma mnie tydzień, a tu czekają na mnie aż dwie nominacje XD Nie pozostaje mi nic innego jak tylko się cieszyć ^^ Zawrę obie w jednym poście. Tak z lenistwa xD

LIEBSTER AWARD
Zostałam nominowana przez IchiSui

            Zasady :

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla
blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11
pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 


Nominowanie przez mnie (mało nas, mało nas, do pieczenia chleba..) 
1. Aiko Hori 
2. Saphira 
3. Lydia Lestrange 
4. Serek 
5. Ayako Shido 
6. Makoto Shi 

To teraz czas na odpowiedzenie na pytania xD

  1.  Czym się interesujesz?
Interesuję się mangą i anime, ogółem całą Japonią i Azją. Szczerze powiedziawszy to posiadam mnóstwo hobby, a w każdym maczam paluszki choć trochę :3 Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, zwłaszcza DIR EN GREY <3
 
2. Masz zaufanie do ludzi? 
Przeważnie tak, ale często się na tym potykam. Ufam ludziom od pierwszego wejrzenia najczęściej, a potem się nagle okazuje, że nie byli tego warci. To smutne.
 
3. Co było inspiracją do założenia bloga?

Zawsze byłam łasa na pochwały. Po pewnych pamiętnych koloniach zdecydowałam się zacząć oglądać Bleacha, potem wymyślić własną OC a na koniec stworzyć historię, włożyć coś do tego fandomu. Miałam nadzieję, że komuś się spodoba i tak też się stało :3
 
4. Lubisz pisać rozdziały regularnie? Nie sprawia ci to trudności?
Lubić to ja lubię, ale sprawia mi to pewien problem...taki tyci tyci...
 
5. Osoby wchodzące na twojego bloga doceniają twoją twórczość?

Wydaje mi się, że tak. 10 obserwatorów to dla mnie szczęście, choć często mi trochę smutno, że odezwie się zaledwie 3-4...
 
6. Przejmujesz się zdaniem innych?

Tak. I za to siebie nie cierpię. Mam zamiar się pod tym względem zmienić, ale co mi z tego wyjdzie, to nie wiem.
 
7. Jesteś pesymistką czy optymistką?

Jestem raczej optymistką z realistycznym poglądem. Nie wierzę w rzeczy, które mają minimalne szanse na spełnienie, jednak jeśli coś może się stać, a ja tylko muszę temu pomóc, to czemu nie?
 
8. Jesteś typem samotnika?

Chciałabym. Lubię spędzać czas sama, zatapiać się w muzyce moich ukochanych wykonawców, bez zbędnych słów ani niczego, jednak po dłuższym okresie czasu zaczyna mi to doskwierać.
 
9. Twój ulubiony rodzaj muzyki?

Najbardziej skłaniam się ku rockowi alternatywnemu podchodzącemu pod metal *.* i czasem heavy metal <3
 
10. Wiesz co to manga i anime? Jeśli tak podaj ulubioną.

Trudno, żebym nie wiedziała .3. Moją ulubioną jest...trudno mi teraz wybrać ;_; Ale na pewno Hetalia i  Tiger&Bunny 
 
11. Za ile zamierzasz zakończyć bloga? 
Nie wiem. Mam dość sporo obmyślonych wątków, ale w ile rozdziałów to ubiorę...nie wiem. Może potem nie skończę bloga. Może jeszcze kiedyś wrócę?


Moje pytania: (to nie moja pierwsza nominacja, więc skopiuję swoje stare xD)
   Moje pytania:
1. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
2.  Kiedy najczęściej dopada Cię wena?
3. Gdzie najczęściej piszesz?
4. O czym najbardziej lubisz pisać?
5. Jest coś, co Cię denerwuje w fanfiction?
6. Co robisz, kiedy nie masz weny? (w sensie by ją przywrócić)
7. Czy jest to skuteczne?
8. Twój ulubiony muzyk/ zespół?
9. Ulubiona piosenka?
10. Co byś zrobiła, gdyby przyjechał/ przyjechali do Twojego miasta?
11. Chciałabyś im coś powiedzieć?



Przejdźmy dalej (nie wiem o co chodziło z tym obrazkiem, ale na wszelki wypadek przekopiuję ;_;)

Zasady:
1. Musisz podziękować blogerowi, który cię nominował.
2. To chyba oczywiste, że pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić siedem faktów o sobie.
4. Nominuj piętnaście blogów które według ciebie na to zasługują.
5. Poinformuj o tym autorów.
Fakty o SadisticSmile: 
1. Boję się klaunów. I ciemności. I dzieci. A dzieci klaunów w ciemności to już w ogóle.
2. Jestem uzależniona od kabanosów z kurczaka...
3. Mam psa. Sunię. Kocham ją. Bez wzajemności ;___;
4. Nie mam życia osobistego. Odstaję od społeczeństwa. Sama nie wiem, czy z wyboru czy z przymusu ;_; mam 2 najlepsiejsze kumpele i to mi wystarcza ;_;
5. Kocham DIR EN GREY. Chociaż to prawie czterdziestoletnie antyki. Kocham ich i tyle.
6. Kiedyś wygrałam 100 zł w zdrapce :3
7. Tak naprawdę nie jestem człowiekiem. Jestem kurczakiem. One są spoko. 
 I moje nominacje: (przekopiuje tamte ;_;)

1. Aiko Hori 
2. Saphira 
3. Lydia Lestrange 

 4.Ayako Shido 
5.Makoto Shi


I to by było na tyle C: 
Za kilka dni możecie się spodziewać następnego rozdziału. Ale wszystko po kolei - najpierw muszę skończyć innego one-shota...
Pozdrawiam~ 

4 komentarze:

  1. Hej. Ja też nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award z jak nie chcesz to nie musisz nic pisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękować, dziękować za nominację :) Ja nominuję cię też do THE VERSATILE BLOGGER AWARD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za nominację.
    1. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
    Jakieś 4 lata temu gdy zaczęłam pisać opowiadania(oczywiście nikomu ich nie pokazałam bo są okropne)
    2. Kiedy najczęściej dopada Cię wena?
    Jak pracuje na podwórku.
    3. Gdzie najczęściej piszesz?
    W domu
    4. O czym najbardziej lubisz pisać?
    O magii
    5. Jest coś, co Cię denerwuje w fanfiction?
    W sumie to jestem dosyć tolerancyjna wobec twórczości innych więc nie.
    6. Co robisz, kiedy nie masz weny? (w sensie by ją przywrócić)
    Oglądam anime, powracam do ulubionych książek, gotuje.
    7. Czy jest to skuteczne?
    Czasami
    8. Twój ulubiony muzyk/ zespół?
    Nie mam.
    9. Ulubiona piosenka?
    Na chwilę obecną - Jinsei wa haha
    10. Co byś zrobiła, gdyby przyjechał/ przyjechali do Twojego miasta?
    Gdybym miała ulubiony zespół i by on przyjechał do mojego miasta to bym szalała z radości.
    11. Chciałabyś im coś powiedzieć?
    Hmmmmm... Jesteście spoko

    OdpowiedzUsuń

Skromna ja :3

Moje zdjęcie
Łódź, Łódzkie, Poland
Jeden z najgorszych pod względem częstotliwości pisania autor. Gram sobie w Ligo Lego i ostatnio wróciłam do anime, więc chcę wrócić także tu. Mój twitter to kontaktu: https://twitter.com/Psyducklingok