Jeżeli już tu jesteś, a moje opowiadanie Ci się spodobało - zostaw coś po sobie C: Jakiś komentarz, pochwałę, krytykę (byle konstruktywną).
Takie rzeczy naprawdę wiele dla mnie znaczą, bo dzięki nim mam świadomość, że ktoś tu jest i mam dla kogo pisać :3

poniedziałek, 11 marca 2013

Tak bardzo zacieszam ;w;


Widzicie to? Dobiliśmy do 3000 wyświetleń <3 to jest piękne xD
Naprawdę wszystkim wam bardzo dziękuję za to, że zechcieli się do mnie odezwać pod postami, bo dzięki wam wiem że jest sens bym pisała dalej C:
Kocham Was wszystkich <3

I niedługo dodam następny rozdział - postanowiłam sobie że nie będę się opierdzielać i się odzywać co dwa miesiące xD
Pozdrawiam ^^

4 komentarze:

  1. Heej :3 Sorka za spam, ale zapraszam na swojego bloga~

    http://aikohori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiernie się cieszę, że mogłam cię nominować do Liebster Award! Szczegóły znajdziesz tutaj:
    http://ichisui.blogspot.com/2013/03/nominacja-do-liebster-awards.html
    GRATULACJE!!! (sama myśli o sobie: ,,idiotka... ale się drze...,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana przez Serek do nagrody The Versatile Blogger Award.
    Wszelkie szczegóły są dostępne na moim blogu: nasza-milosc-zakazany-owoc.blogspot.com w zakładce "Nagrody".

    OdpowiedzUsuń

Skromna ja :3

Moje zdjęcie
Łódź, Łódzkie, Poland
Jeden z najgorszych pod względem częstotliwości pisania autor. Gram sobie w Ligo Lego i ostatnio wróciłam do anime, więc chcę wrócić także tu. Mój twitter to kontaktu: https://twitter.com/Psyducklingok